Rozwój kompetencji miękkich

Rozwój kompetencji miękkich

Zaplanowano 36 trwających po 24 h (3 sesje po 8h) szkoleń stacjonarnych dla 540 uczestników. Szkolenia będą prowadzone w godzinach 8-17, w dniach roboczych, w grupach 12-18 osób (średnio 15) z następujących zakresów tematycznych:

 

  • Sprzedaż: - m.in.: aktywizacja sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, psychologia sprzedaży, zaawansowane techniki sprzedaży, telemarketing w praktyce. Szkolenie te dedykowane są przede wszystkim pracowników działów sprzedaży i obsługi Klienta – są to działy o kluczowym znaczeniu dla każdej firmy.
  • Umiejętności interpersonalne - m.in.: techniki prezentacji, sztuka wystąpień publicznych, radzenie sobie ze stresem, komunikacja w dobie kryzysu, negocjacje kupieckie, techniki asertywności, rozwiązywanie konfliktów w firmie. Szkolenia rozwijają te umiejętności, które w największym stopniu są potrzebne w firmach, ich zakres tematyczny pozwoli na kompleksowy rozwój kwalifikacji kadr.
  • Zarządzanie i zmiana gospodarcza - m.in.: zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem, psychologia zarządzania, budowanie zespołu, zarządzanie personelem w sytuacjach kryzysowych, zarządzanie przez projekt, zarządzanie zmianą gospodarczą, zarządzanie produkcją Szkolenie skupiało się będzie na praktycznych aspektach zarządzania, zmiany rozwiązań organizacyjnych i procesów zarządczych, szkolenie służyć będzie zwiększaniu efektywności firm w dobie kryzysu.

 


  

Człowiek - najlepsza inwestycja

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 


 

 

powered by CMS Edito Realizacja: Ideo