Komunikaty

Data komunikatu: 17.12.2012 r. - Zmiana godzin otwarcia Biura Projektu

 

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia, nastąpią zmiany w otwarciu Biura Projektu działającego przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, tj. w dniach:

-18.12.2012 roku - biuro czynne w godzinach od 07:00 do 15:00

- 20.12.2012 roku - biuro czynne w godzinach od 09:00 do 12:00

- 21.12.2012 roku - biuro czynne w godzinach od 09:00 do 16:00

- 24.12.2012 roku - biuro nieczynne

- 27.12.2012 roku - biuro czynne w godzinach od 11:00 do 14:00

- 28.12.2012 roku - biuro czynne w godzinach od 11:00 do 14:00

- 29.12.2012 roku - biuro czynne w godzinach od 09:00 do 13:00

 

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 27.11.2012 r. - Zmiana godzin otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniu 28 listopada 2012 (środa),  Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 09:00 do 17:00.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 26.11.2012 - Sobotnie dyżury - godziny otwarcia biura w grudniu 2012 roku

 

Informujemy, że Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, będzie pełnić dodatkowe sobotnie dyżury dla osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR".

 

Podajemy godziny otwarcia biura na miesiąc grudzień 2012 roku:

 

- 01.12.2012 roku biuro nieczynne

- 08.12.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 15.12.2012 roku w godzinach od 10:00 do 14:00

- 22.12.2012 roku biuro nieczynne

- 29.12.2012 roku biuro nieczynne

 

Serdecznie zapraszamy.

Zespół projektu


Data komunikatu: 31.10.2012 r. - Zmiana godzin otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniu 02 listopada 2012 (piątek) oraz 05 listopada 2012 (poniedziałek) , Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 25.10.2012 r. - Zmiana godzin otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniu 26 października 2012 (piątek), Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 24.10.2012 - Sobotnie dyżury - godziny otwarcia biura w listopadzie 2012 roku

 

Informujemy, że Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, będzie pełnić dodatkowe sobotnie dyżury dla osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR".

 

Podajemy godziny otwarcia biura na miesiąc listopad 2012 roku:

 

- 03.11.2012 roku Biuro Projektu będzie nieczynne ze względu  na przerwę świąteczną 

- 10.11.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 17.11.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 24.11.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

 

Serdecznie zapraszamy.

Zespół projektu


Data komunikatu: 11.10.2012 roku - Zakończony nabór na szkolenia z MS Excel oraz MS Word i Access

 

Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu informuje, że z dniem 11.10.2012 roku zakończyło rekrutację na następujące szkolenia informatyczne: 

- Zastosowanie Excela w automatyzacji i podwyższaniu efektywności pracy

- Zaawansowane funkcje MS Word i Access w pracy administracyjno-biurowej,

realizowane w ramach projektu "AKCELERATOR". Limit wolnych miejsc został wyczerpany.

 


Data komunikatu: 08.10.2012 r. - Zmiana godzin otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniu 08 października 2012 (poniedziałek), Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 01.10.2012 r. - Sobotnie dyżury - godziny otwarcia biura w październiku 2012 roku

 

Informujemy, że Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, będzie pełnić dodatkowe sobotnie dyżury dla osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR".

 

Podajemy godziny otwarcia biura na miesiąc październik 2012 roku:

 

- 06.10.2012 roku w godzinach od 10:00 do 14:00

- 13.10.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 20.10.2012 roku w godzinach od 10:00 do 14:00

- 27.10.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

 

Serdecznie zapraszamy.

Zespół projektu


Data komunikatu: 25.09.2012 r. - Zmiana godzin otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniu 26 września 2012 r. (środa),  Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 19.09.2012 r. - Godziny otwarcia biura w sobotę - 22.09.2012

 

Informujemy, że w najbliższą sobotę tj. 22 września 2012 r.,  uległy zmianie godziny otwarcia Biura Projektu działającego przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu.

W tym dniu biuro będzie czynne w godzinach od 08:00 do 12:00.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 05.09.2012 r. - Sobotnie dyżury - godziny otwarcia biura we wrześniu 2012 roku

 

Informujemy, że Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, będzie pełnić dodatkowe sobotnie dyżury dla osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR".

 

Podajemy godziny otwarcia biura na miesiąc wrzesień 2012 roku:

 

- 15.09.2012 roku w godzinach od 10:00 do 14:00

- 22.09.2012 roku w godzinach od 10:00 do 14:00

- 29.09.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

 

Serdecznie zapraszamy.

Zespół projektu


Data komunikatu: 24.08.2012 r. - Zmiana godzin otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniu 24 sierpnia 2012 r. (piątek),  Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 14.08.2012 r. - Zmiana godzin otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniach 20/21/22 sierpnia 2012 r.,  Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 27.07.2012 r. - Dodatkowe dyżury Biura Projektu

 

Informujemy, że Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, w okresie od września do listopada 2012 roku, będzie pełnić dodatkowe sobotnie dyżury dla osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR". 

 

O godzinach otwarcia biura w soboty będziemy informowac na bieżąco w specjalnych komunikatach na stronie internetowej projektu.

 

Serdecznie zapraszamy.

Zespół projektu


Data komunikatu: 27.07.2012 r. - Godziny otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniu 31 lipca 2012 r. (wtorek) - Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 21.06.2012 r. - Godziny otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniu 22 czerwca 2012 r. (piątek) - Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 05.05.2012 roku - Zmiana logo WUP w Rzeszowie

 

Informujemy, iż w kwietniu 2012 r. zmienione zostało dotychczas stosowane logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie. W związku z tym faktem, Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu od 05 maja 2012 roku używa nowego oznaczenia na obowiązującej dokumentacji w ramach projektu "Akcelerator", czyli ośwaidczeniach, dokumentach zgłoszeniowwych i regulaminach uczestnictwa w szkoleniach, które można pobrać ze strony internetowej projektu.

 


Data komunikatu: 25.04.2012 roku - Weekend majowy - godziny otwarcia Biura Projektu

 

W związku ze zbliżającym się tzw. "długim weekendem majowym", informujemy że ulegną zmianie godziny otwarcia Biura Projektu działającego przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu tj.:

 

- w dniu 30.04.2012 (poniedziałek) - biuro otwarte w godzinach od 07:00 do 15:00

- w dniu 02.05.2012 (środa) - biuro będzie nieczynne

- w dniu 04.05.2012 (piątek) - biuro otwarte w godzinach od 07:00 do 15:00

 

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 16.04.2012 roku - Zmiana godzin otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniu 20 kwietnia 2012 r. (piątek) - Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 16.04.2012 r. - Dodatkowe dyżury Biura Projektu

 

Informujemy, że Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, będzie pełnić dodatkowe sobotnie dyżury dla osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR", w następujących dniach:

 

- 21.04.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 28.04.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 05.05.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 12.05.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 26.05.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 09.06.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 16.06.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 23.06.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 07.07.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 14.07.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

- 21.07.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00

 

Serdecznie zapraszamy.

Zespół projektu


 

Data komunikatu: 02.04.2012 roku - Zakończony nabór na szkolenia z grupowego języka angielskiego - Business English

 

Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu informuje, że z dniem 02.04.2012 roku zakończyło rekrutację na szkolenia z grupowego języka angielskiego pn. Business English - szkolenia językowe,  realizowane w ramach projektu "AKCELERATOR". Limit wolnych miejsc został wyczerpany.

 


 

Data komunikatu: 02.04.2012 roku - Rekrutacja w trybie ciągłym

Zgodnie z zapisami w dokumentach:

 

  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach informatycznych - paragraf 5 pkt 2

 

postanawia się o zmianie sposobu rekrutacji na szkolenia informatyczne, realizowane w ramach projektu. Od dnia 02.04.2012 roku, rekrutacja prowadzona będzie w sposób ciągły, aż do momentu zamknięcia naboru na dane szkolenie.

 

Dodatkowo informujemy, że bieżące informacje udzielane są w biurze projektu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00 drogą telefoniczną: (14) 681 90 30, elektroniczną: [email protected] lub też osobiście: Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu, ul. Fabryczna 12, II piętro, pokój nr 3, 39-200 Dębica


Data komunikatu: 20.03.2012 roku - Przedłużenie rekrutacji do 31.03.2012 roku

Zgodnie z zapisami w dokumentach:

 

  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach informatycznych - paragraf 5 pkt 2
  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach językowych - paragraf 5 pkt 2   

przedłuża sie rekrutację na szkolenia językowe (z wyłączeniem szkolenia: Indywidualny język angielski - limit miejsc został wyczerpany) i informatyczne, realizowane w ramach projektu do dnia 31.03.2012 roku (decyduje data wpływu do Biura Projektu).

Jednocześnie pragniemy poinformować, że Biuro Projektu w dniu 31.03.2012 (sobota) będzie otwarte w godzinach od 09:00 do 15:00

 


Data komuniaktu: 20.03.2012 roku - Zakończony nabór na indywidalny język angielski

Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu informuje, że z dniem 20.03.2012 roku zakończyło rekrutację na szkolenia z Indywidualnego języka angielskiego, realizowane w ramach projektu "AKCELERATOR". Limit wolnych miejsc został wyczerpany.

 


 

Data komunikatu: 02.03.2012 roku - Przedłużenie rekrutacji do 19.03.2012 roku

Zgodnie z zapisami w dokumentach:

 

  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach informatycznych - paragraf 5 pkt 2
  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach językowych - paragraf 5 pkt 2 

 

przedłuża się rekrutację na szkolenia językowe i informatyczne, realizowane w ramach projektu do dnia 19.03.2012 roku (decyduje data wpływu do Biura Projektu).

 

 


Data komunikatu: 02.02.2012 roku - Stawki wkładu gotówkowego dla właścicieli firm

 

W związku z faktem aktualizacji budżetu i kryteriów w nim zawartych z Instytucją Pośredniczącą (nadzorującą realizację projektu), informujemy że od dnia 02.02.2012 r. w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR" mogą brać udział właściciele firm prowadzący działalność gospodarczą (tj. przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą), po spełnieniu łącznie następujących warunków:

 

1) złożą oświadczenie przedsiębiorcy o prowadzeniu działalności gospodarczej na terenie jednego z następujących powiatów: dębickiego, jasielskiego, mieleckiego, ropczycko-sędziszowskiego,

 

2) wniosą wkład własny w postaci gotówkowej wg poniższych kryteriów na poszczególne rodzaje szkoleń:

 

  • szkolenia informatyczne:

               - Zastosowanie Excela w automatyzacji i podwyższaniu efektywności pracy

               - Zaawansowane funkcje MS Word i Acces w pracy administracyjno-biurowej

 

 

wielkość przedsiębiorstwa

 

% wkładu własnego

Wkład własny w postaci gotówkowej w PLN (ceny netto) w zależności od ilości osób w grupie szkoleniowej ww. szkoleniach
10 os. 11 os. 12 os. 13 os. 14 os.
mikro/małe 20% 150,80 141,49 133,73 127,17 121,54
średnie 30% 226,20 212,24 200,60 190,75 182,31
duże 40% 301,60 282,98 267,47 254,34 243,09

Uwaga: Powyższe kwoty są oszacowane na podstawie aktualnie ponoszonych kosztów usług wyłonionych w ramach konkursu ofert

 

  • pozostałe szkolenia wg poniższej tabeli:

  

 

 

RODZAJE SZKOLEŃ

 

Ilość godzin szkoleniowych

Całkowity wkład własny przedsiębiorcy w postaci gotówkowej w PLN (kwoty netto) w zależności od wielkości przedsiębiorstwa
mikro/małe (20%) średnie (30%)     duże        (40%)
Szkolenia informatyczne: projektowanie z zastosowaniem AUTOCAD 

 

32 h

 

240,00

 

360,00

 

480,00

Szkolenia z kompetencji miękkich (sprzedaż, umiejetności interpersonalne, zarzadzanie i zmiana gospodarcza)

 

24 h

 

150,00

 

225,00

 

300,00

Business English - szkolenia językowe (język angielski w grupach 10-14-osobowych)

 

120 h

 

224,00

 

336,00

 

448,00

Zindywidualizowane szkolenia językowe (angielski dla właścicieli firm i najwyższej kadry zarządzającej)

 

60 h

 

1 500,00

 

2 250,00

 

3 000,00

Uwaga: Szkolenia językowe są zwolnione z podatku VAT zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004  r. z późn. zmianami

Powyższe kwoty są oszacowane na podstawie aktualnie ponoszonych kosztów usług wyłonionych w ramach konkursu ofert.


 

Data komunikatu: 02.02.2012 roku - Zmiana wkładu własnego na szkolenia informatyczne z zakresu MS Office

Informujemy, że od dnia 02.02.2012 r. zmianie ulega wysokość wkładu własnego w postaci wynagrodzenia uczestnika szkolenia określonego w umowie szkoleniowej (paragraf 7 pkt 2), który zobowiązuje się wnieść Beneficjent Ostateczny za udział jednego pracownika w projekcie/kursie, tj.:

 

- szkolenie: rozwiązania informatyczne jako narzędzia optymalizacji pracy w firmie: wkład własny pracownika wnoszony w postaci wynagrodzeń dla:

 1. szkolenie z zakresu AUTOCAD - wkład własny pozostaje bez zmian

 

 2. szkolenie z zakresu MS Office -  

 

wielkość przedsiębiorstwa

 

% wkładu własnego

Wkład własny w postaci bezgotówkowej w PLN (ceny netto) w zależności od ilości osób w grupie szkoleniowej ww. szkoleniach
10 os. 11 os. 12 os. 13 os. 14 os.
mikro/małe 20% 188,50 176,86 167,17 158,96 151,93
średnie 30% 323,14 303,19 286,57 272,51 260,45
duże 40% 502,67 471,64 445,78 423,90 405,14

Uwaga: Powyższe kwoty są oszacowane na podstawie aktualnie ponoszonych kosztów usług wyłonionych w ramach konkursu ofert

 

- szkolenie z zakresu rozwoju kompetencji miękkich - wkład własny pozostaje bez zmian 

 

- Business English - szkolenia językowe - wkład własny pozostaje bez zmian

 

- Zindywidualizowane szkolenia językowe: wkład własny pozostaje bez zmian

 

 


 

Data komunikatu: 02.02.2012 roku - Uczestnicy projektu - aktualizacja

 
Do tej pory w szkoleniach w ramach projektu AKCELERATOR nie mogli brać udziału właściciele firm tzw. samozatrudnieni, lecz jedynie projekt skierowany był do pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w firmie mającej zarejestrowaną działalność gospodarczą na terenie przynamniej jednego z następujących powiatów województwa podkarpackiego: dębickiego, jasielskiego, mieleckiego i ropczycko-sędziszowskiego; posiadający wykształcenie co najmniej średnie i zamieszkujący Podkarpacie. W celu potwierdzenia tych kryteriów firmy zobligowane zostały do przedstawienia m.in.: dokumentu rejestracyjnego przedsiębiorstwa, a oddelegowani pracownicy kserokopii świadectwa potwierdzającego wykształcenie i dowodu osobistego potwierdzającego miejsce zameldowania. Podczas procesu rekrutacji zaobserwowano bariery, które uniemożliwiały niektórym przedsiębiorstwom i ich pracownikom otrzymanie wsparcia szkoleniowego w ramach projektu (np. zaginięcia/zniszczenia dokumentów z powodów zdarzeń losowych; adres zameldowania różnił się od miejsca aktualnego zamieszkania uczestnika, brak wpisania do KRS lub EDG filii/biur terenowych/fabryk produkcyjnych, co skutkowało niemożnością potwierdzenia prowadzenia działalności gospodarczej).
W związku z powyższym Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu uzyskało zgodę od Instytucji Pośredniczącej, nadzorującą realizację projektu, na zastosowanie poniższych rozwiązań, które pozwoliły na zniwelowanie opisanych barier. Dlatego też, z przyjemnością informujemy wszystkich zainteresowanych, że od dnia 02.02.2012 r. w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR" mogą brać udział również:
  • właściciele firm prowadzący działalność gospodarczą (tj. przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą), po spełnieniu łącznie następujących warunków:

 

1.      złożą oświadczenie przedsiębiorcy o prowadzeniu działalności gospodarczej na terenie jednego z następujących powiatów: dębickiego, jasielskiego, mieleckiego, ropczycko-sędziszowskiego,
2.      wniosą wymagany wkład własny w postaci gotówkowej w zależności od rodzaju szkolenia (wkłady własne podane są w regulaminach uczestnictwa w projekcie).
 
  • przedsiębiorstwa pomimo braku odpowiednich dokumentów potwierdzających rejestrację miejsca prowadzenia działalności gospodarczej na terenie objętym projektem, tylko pod warunkiem, gdy przedsiębiorstwo posiada stosunek pracy z pracownikiem zatrudnionym na umowę o pracę, z której jednoznacznie wynika, że miejsce wykonywania obowiązków służbowych pracownika znajduje się na terenie powiatów objętych wsparciem. W takiej sytuacji przedsiębiorstwo zostanie objęte wsparciem pod warunkiem spełnienia następujących warunków:

 

1.      złoży stosowne oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej na terenie powiatów objętych wsparciem,
2.      ma zawartą z oddelegowanym/mi na szkolenia pracownikiem/ami umowę o pracę, z której jednoznacznie wynika, że miejsce wykonywania obowiązków służbowych pracownika znajduje się w miejscowości na terenie ww. powiatu,
3.      zobowiązuje się do dostarczenia na żądanie Organizatorowi Szkolenia kserokopii umowy o pracę pracowników wydelegowanych na szkolenie.
 
 
  • osoby fizyczne tj. przedsiębiorcy i pracownicy, którzy nie mogą potwierdzić miejsca zamieszkania czy posiadanego wykształcenia poprzez stosowne dokumenty (w wyniku np. zaginięcia/zniszczenia dokumentów z powodów zdarzeń losowych lub adres zameldowania różni się od miejsca aktualnego zamieszkania uczestnika), zostaną zakwalifikowane do projektu po spełnieniu łącznie następujących warunków:

 

 
1.      w celu dopełnienia kryteriów formalnych warunkujących udział w projekcie w sytuacjach opisanych powyżej, osoby takie muszą dołożyć wszelkich starań, aby takie zaświadczenie zdobyć - np. poprosić o wydanie z placówki oświatowej zaświadczenia o ukończeniu edukacji i zdobyciu stosownego wykształcenia, bądź przedstawić potwierdzenie tymczasowego zameldowania na terenie województwa podkarpackiego,
2.      gdy powyższe okaże się niemożliwe, wówczas będzie można zakwalifikować taką osobę do projektu, pod warunkiem że złoży ona oświadczenie potwierdzające spełnienie danych kryteriów rekrutacyjnych tj. oświadczenie o miejscu zamieszkania bądź/i oświadczenie o posiadanym wykształceniu. Jednocześnie informujemy, że za złożenie nieprawdziwego oświadczenia lub zatajenia prawdy, Uczestnik Projektu będzie pociągnięty do odpowiedzialności karnej zgodnie z art. 233 Kodeksu Karnego. Ponadto informujemy, że miejscem zamieszkania osoby fizycznej - zgodnie z art. 25 Kodeksu Cywilnego - jest miejscowość, w której osoba ta przebywa z zamiarem stałego pobytu.
 
Uwaga: Stosowne oświadczenia znajdują się w zakładce"Wzory oświadczeń"

 

Data komunikatu: 05.01.2012 roku - Zmiana godzin otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniu 09 stycznia 2012 r. (poniedziałek) - Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 16:00. Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 02.01.2012 roku - Rozpoczęcie II tury rekrutacji do projektu

Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu informuje, że od dnia 02.01.2012 roku rozpoczyna II turę rekrutacji na szkolenia językowe i informatyczne w ramach projektu "AKCELERATOR". Nabór na szkolenia prowadzony jest do dnia 29.02.2012 roku (decyduje data wpływu do Biura Projektu).

 

 


 

Data komunikatu: 02.01.2012 roku - Dodano zapisy do regulaminów uczestnictwa w projekcie

 

 Zgodnie z zapisami w dokumentach:

 

  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach informatycznych - paragraf 9 pkt 3
  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji miękkich - paragraf 9 pkt 3 
  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach językowych - paragraf 9 pkt 3

 

Od dnia 02 stycznia 2012 roku, w regulaminie uczestnictwa w szkoleniach informatycznych oraz z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, następujący paragraf otrzymuje brzmienie:
 
paragraf 6 pkt 15 
         Zajęcia w ramach każdej grupy zajęć muszą się rozpocząć i skończyć w obrębie jednego miesiąca kalendarzowego - wpis wykreślono z dniem 02.01.2012 r. - w ciągu maksymalnie dwóch kolejnych miesięcy kalendarzowych. Sytuacja ta może nastąpić do momentu, gdy Przedsiębiorca będzie mógł wnieść wymagany wkład własny tj. wypłata wynagrodzenia netto wraz pochodnymi ZUS, US do końca realizacji projektu tj. 31.12.2012 roku - wpis dodano z dniem 02.01.2012 r.
 
Natomiast, w regulaminie uczestnictwa w szkoleniach informatycznych, językowych oraz z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, paragraf 8 pkt 3b, otrzymuje następujące brzmienie:
 
paragraf 8 pkt 3b Beneficjen Końcowy ma prawo:
         otrzymywać świadczenia przewidziane w Projekcie, a w szczególności: materiały szkoleniowe, wyżywienie, zaświadczenie uczestnictwa w Kursie, wyłącznie w przypadku 100% frekwencji - wykreślono z dniem 02.01.2012 - 80% frekwencji. Organizator szkolenia w wyjątkowych przypadkach tj. zdarzeń losowych, nieprzewidzianych sytuacji rodzinnych, zwolnień chorobowych, rozwiązania stosunku pracy bądź z innych uzasadnionych przyczyn, może usprawiedliwić nieobecność uczestnika w kursie, pod warunkiem że Beneficjent Ostateczny wniesie wymagany wkład własny z tytułu udziału jednego pracownika w projekcie/kursie bądź proporcjonalnie do udzielonego wsparcia - zapis dodano z dniem 02.01.2012 r.

 

Powyższe zapisy w regulaminach uczestnictwa w szkoleniach są spójne z zaktualizowaną umową szkoleniową z dnia 02.01.2012 roku. 

 


 

Data komunikatu: 02.01.2012 roku - Dodano zapis do umowy szkoleniowej

 

Informujemy, że od dnia 02.01.2012 r. dodano zapis do umowy szkoleniowowej tj. do paragrafu 8 Kary finansowe dodano punkty 4 i 5 z następującymi zapisami:

 

§8

KARY UMOWNE

4.       Istnieje możliwość odstąpienia (z wyjątkiem sytuacji opisanej w podpunkcie c niniejszego punktu) od kar umownych zawartych w punkcie 2 niniejszego paragrafu w następujących przypadkach:

 

a)       pracownik oddelegowany na szkolenie zaprzestanie uczęszczać na zajęcia w wyniku zdarzeń losowych, nieprzewidzianych sytuacji rodzinnych,   zwolnień chorobowych, rozwiązania stosunku pracy bądź z innych uzasadnionych przyczyn. W odniesieniu do niniejszego podpunktu Organizator Szkolenia  wyda Beneficjentowi Końcowemu certyfikat ukończenia szkolenia, pod warunkiem że osoba, która przerwała udział w projekcie podejmie próbę zaliczenia dotychczas zrealizowanego programu szkolenia.

 

b)       Beneficjent Ostateczny oddeleguje na miejsce pracownika, który przerwał udział w projekcie innego pracownika spełniającego wymogi formalne i merytoryczne określone w §1 pkt. 6 umowy, pod warunkiem, że osoba, która zrezygnowała z uczestnictwa w szkoleniu spełniła warunek 80% frekwencji licząc od dnia rozpoczęcia do dnia przerwania udziału w projekcie, a nowy pracownik który w miejsce tej osoby będzie kontynuować szkolenie, zaliczy program dotychczasowego kursu, który został do tej pory zrealizowany i zachowa warunek uczestnictwa w 80% zajęciach.

 

c)       w przypadku, gdy Instytucja Pośrednicząca bądź inna Instutacja odpowiedzialna za nadzór nad projektem uzna, że odstąpienie od kar umownych było niezasadne, wówczas Beneficjent Ostateczny zobowiązany będzie pokryć koszt uznany przez wyżej wymienione instytucje za niekwalifikowane - sytuacja ta może mieć miejsce najpóźniej do 31.12.2020 tj. okresu archiwizacji i kontroli dokumentacji narzuconej przez Instytucję Pośredniczącą na Organizatora Szkolenia.

 

5.        Organizator szkolenia w wyjątkowych przypadkach opisanych w § 8 pkt. 4a umowy, może usprawiedliwić nieobecność uczestnika w kursie, pod warunkiem że Beneficjent Ostateczny wniesie wymagany wkład własny z tytułu udziału jednego pracownika w projekcie/kursie w wysokości określonej w § 7 pkt. 2 umowy bądź proporcjonalnie do udzielonego wsparcia.

 

 


 

Data komunikatu: 28.12.2011 roku - Zmiana godzin otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniu 30 grudnia 2011 r. (piątek) - Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00. Za utrudnienia przepraszamy.

 


 

Data komunikatu: 19.12.2011 roku - Przedświąteczna zmiana godzin otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniach od 21 do 23 grudnia 2011  r.,  ulegną zmianie godziny otwarcia Biura Projektu działającego przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu tj.:

21.12.2011 r. (środa)-  Biuro Projektu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 13:00

22.12.2011 r. (czwartek) - Biuro Projektu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00

23.12.2011 r. (piątek)  - Biuro Projektu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 13:00

Za utrudnienia przepraszamy.

 


 

Data komunikatu: 19.10.2011 roku - Godziny otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że w dniach 20 i 21 października 2011 r. (czwartek i piątek) - Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00. Za utrudnienia przepraszamy.

 


 

 

Data komunikatu: 02.09.2011 roku - Dodano zapis do umowy szkoleniowej

Informujemy, że Beneficjenci Ostateczni (przedsiębiorcy) zobowiązani są do przechowywania wszelkiej dokumentacji dotyczącej otrzymanej pomocy publicznej przez okres 10 lat licząc od dnia jej przyznania. Za dzień przyznania pomocy publicznej przyjmuje się datę podpisania umowy szkoleniowej pomiędzy Organizatorem szkoleń a Beneficjentem Ostatecznym. 

 

Od dnia 02 września 2011 r. powyższy zapis został dodany do umowy szkoleniowej w paragrafie 6 punkt 7

 


 

Data komunikatu: 10.08.2011 roku - Biuro Projektu nieczynne

 

Informujemy, że w dniu 17.08.2011 roku (środa) Biuro Projektu będzie nieczynne, z powodu uczestnictwa personelu projektu w szkoleniu.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Data komunikatu: 01.08.2011 roku - Godziny otwarcia Biura Projektu

 

Informujemy, że od dnia 01.08.2011 roku Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne:

 

od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 17:00

 


Data komunikatu: 01.08.2011 roku - Zmiany w dokumentach rekrutacyjnych od strony pracownika

 

       Zgodnie z zapisami w dokumentach:

 

  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach informatycznych - paragraf 9 pkt 3
  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach językowych - paragraf 9 pkt 3
  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji miękkich - paragraf 9 pkt  3
 
postanawia się o zmianie wymaganych dokumentów rekrutacyjnych od strony pracownika, za pomocą których odbywa się nabór do projektu, tj. na etapie rekrutacji pracownik wypełnia dodatkowo oświadczenie o dobrowolnym przystąpieniu do projektu, które stanowi niezbędny załącznik do kompletu dokumentów rekrutacyjnych. Natomiast deklarację uczestnictwa w projekcie pracownik zobowiązany zostanie podpisać na pierwszym spotkaniu, w którym otrzyma wsparcie.
 
Od dnia 01 sierpnia 2011 roku, paragraf 5 pkt 3b, w/w Regulaminów otrzymuje brzmienie:
 
3.  Nabór uczestników do udziału w projekcie odbywa się na podstawie formularza zgłoszeniowego oraz kompletu wymaganych dokumentów:
 
b)   pracownik:
  • oświadczenie o dobrowolnym przystąpieniu do projekt. Deklaracja uczestnictwa - wymagana na etapie otrzymania wsparcia
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  • zakres danych przekazywanych do systemu PEFS - wymagany na etapie podpisania umowy szkoleniowej,
  • zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
  • kserokopia dowodu osobistego,
  • kserokopia świadectwa ukończenia szkoły potwierdzającego posiadane wykształcenie.

 


 

Data komunikatu: 02.05.2011 roku - Rekrutacja w trybie ciągłym

 Zgodnie z zapisami w dokumentach:

 

  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach informatycznych - paragraf 5 pkt 2
  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach językowych - paragraf 5 pkt 2 

 

postanawia się o zmianie sposobu rekrutacji na szkolenia językowe i informatyczne, realizowane w ramach projektu. Od dnia 02.05.2011 roku, rekrutacja prowadzona będzie w sposób ciągły, aż do momentu zamknięcia naboru na dane szkolenie.

 

Aktualną liczbę wolnych miejsc odnaleźć można w zakładce >> "Kalendarium szkoleń - rezerwacja miejsc". Dodatkowo informujemy, że bieżące informacje udzielane są w biurze projektu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 drogą telefoniczną: (14) 681 90 30, elektroniczną: [email protected] lub też osobiście: Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu, ul. Fabryczna 12, II piętro, pokój nr 3, 39-200 Dębica


Data komunikatu: 18.04.2011 roku - Przedłużenie rekrutacji do 30.04.2011 roku

 Zgodnie z zapisami w dokumentach:

 

  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach informatycznych - paragraf 5 pkt 2
  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach językowych - paragraf 5 pkt 2 

 

przedłuża się rekrutację na szkolenia językowe i informatyczne, realizowane w ramach projektu do dnia 30.04.2011 roku.

 


Data komunikatu: 01.04.2011 roku - Przedłużenie rekrutacji do 15.04.2011 roku

 Zgodnie z zapisami w dokumentach:

 

  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach informatycznych - paragraf 5 pkt 2
  • Regulamin uczestnictwa w szkoleniach językowych - paragraf 5 pkt 2 

 

przedłuża się rekrutację na szkolenia językowe i informatyczne, realizowane w ramach projektu do dnia 15.04.2011 roku.

 

 


Data komunikatu: 30.03.2011 roku - Zmiana wysokości wkładu własnego na poszczególne szkolenia

Informujemy, że od dnia 30.03.2011 r. zmianie ulega wysokość wkładu własnego określonego w umowie szkoleniowej (paragraf 7 pkt 2), który zobowiązuje się wnieść Beneficjent Ostateczny za udział jednego pracownika w projekcie/kursie, tj.:

 

  - szkolenie z zakresu rozwoju kompetencji miękkich: wkład własny pracownika wnoszony w postaci wynagrodzeń dla:

  • mikro i małego przedsiębiorstwa: 187,50 zł
  • średniego przedsiębiorstwa: 321,43 zł
  • dużego przedsiębiorstwa: 500,00 zł

 

- szkolenie: rozwiązania informatyczne jako narzędzia optymalizacji pracy w firmie: wkład własny pracownika wnoszony w postaci wynagrodzeń dla:

    1. szkolenie z zakresu AUTOCAD

  • mikro i małego przedsiębiorstwa: 300,00 zł
  • średniego przedsiębiorstwa: 514,29 zł
  • dużego przedsiębiorstwa: 800,00 zł

 

 2. szkolenie z zakresu MS Office - wkład własny pozostaje bez zmian

 

  - Business English - szkolenia językowe: wkład własny pracownika wnoszony w postaci wynagrodzeń dla:

  • mikro i małego przedsiębiorstwa: 280,00 zł
  • średniego przedsiębiorstwa: 480,00 zł
  • dużego przedsiębiorstwa: 746,67 zł

 

  - Zindywidualizowane szkolenia językowe: wkład własny pracownika wnoszony w postaci wynagrodzeń dla:

  • mikro i małego przedsiębiorstwa: 1 875,00 zł
  • średniego przedsiębiorstwa: 3 214,29 zł
  • dużego przedsiębiorstwa: 5 000,00 zł
powered by CMS Edito Realizacja: Ideo