W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia, nastąpią zmiany w otwarciu Biura Projektu działającego przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, tj. w dniach:
-18.12.2012 roku - biuro czynne w godzinach od 07:00 do 15:00
- 20.12.2012 roku - biuro czynne w godzinach od 09:00 do 12:00
- 21.12.2012 roku - biuro czynne w godzinach od 09:00 do 16:00
- 24.12.2012 roku - biuro nieczynne
- 27.12.2012 roku - biuro czynne w godzinach od 11:00 do 14:00
- 28.12.2012 roku - biuro czynne w godzinach od 11:00 do 14:00
- 29.12.2012 roku - biuro czynne w godzinach od 09:00 do 13:00
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że w dniu 28 listopada 2012 (środa), Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 09:00 do 17:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, będzie pełnić dodatkowe sobotnie dyżury dla osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR".
Podajemy godziny otwarcia biura na miesiąc grudzień 2012 roku:
- 01.12.2012 roku biuro nieczynne
- 08.12.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 15.12.2012 roku w godzinach od 10:00 do 14:00
- 22.12.2012 roku biuro nieczynne
- 29.12.2012 roku biuro nieczynne
Serdecznie zapraszamy.
Zespół projektu
Informujemy, że w dniu 02 listopada 2012 (piątek) oraz 05 listopada 2012 (poniedziałek) , Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że w dniu 26 października 2012 (piątek), Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, będzie pełnić dodatkowe sobotnie dyżury dla osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR".
Podajemy godziny otwarcia biura na miesiąc listopad 2012 roku:
- 03.11.2012 roku Biuro Projektu będzie nieczynne ze względu na przerwę świąteczną
- 10.11.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 17.11.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 24.11.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
Serdecznie zapraszamy.
Zespół projektu
Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu informuje, że z dniem 11.10.2012 roku zakończyło rekrutację na następujące szkolenia informatyczne:
- Zastosowanie Excela w automatyzacji i podwyższaniu efektywności pracy
- Zaawansowane funkcje MS Word i Access w pracy administracyjno-biurowej,
realizowane w ramach projektu "AKCELERATOR". Limit wolnych miejsc został wyczerpany.
Informujemy, że w dniu 08 października 2012 (poniedziałek), Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, będzie pełnić dodatkowe sobotnie dyżury dla osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR".
Podajemy godziny otwarcia biura na miesiąc październik 2012 roku:
- 06.10.2012 roku w godzinach od 10:00 do 14:00
- 13.10.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 20.10.2012 roku w godzinach od 10:00 do 14:00
- 27.10.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
Serdecznie zapraszamy.
Zespół projektu
Informujemy, że w dniu 26 września 2012 r. (środa), Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że w najbliższą sobotę tj. 22 września 2012 r., uległy zmianie godziny otwarcia Biura Projektu działającego przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu.
W tym dniu biuro będzie czynne w godzinach od 08:00 do 12:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, będzie pełnić dodatkowe sobotnie dyżury dla osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR".
Podajemy godziny otwarcia biura na miesiąc wrzesień 2012 roku:
- 15.09.2012 roku w godzinach od 10:00 do 14:00
- 22.09.2012 roku w godzinach od 10:00 do 14:00
- 29.09.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
Serdecznie zapraszamy.
Zespół projektu
Informujemy, że w dniu 24 sierpnia 2012 r. (piątek), Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że w dniach 20/21/22 sierpnia 2012 r., Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, w okresie od września do listopada 2012 roku, będzie pełnić dodatkowe sobotnie dyżury dla osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR".
O godzinach otwarcia biura w soboty będziemy informowac na bieżąco w specjalnych komunikatach na stronie internetowej projektu.
Serdecznie zapraszamy.
Zespół projektu
Informujemy, że w dniu 31 lipca 2012 r. (wtorek) - Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że w dniu 22 czerwca 2012 r. (piątek) - Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, iż w kwietniu 2012 r. zmienione zostało dotychczas stosowane logo Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie. W związku z tym faktem, Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu od 05 maja 2012 roku używa nowego oznaczenia na obowiązującej dokumentacji w ramach projektu "Akcelerator", czyli ośwaidczeniach, dokumentach zgłoszeniowwych i regulaminach uczestnictwa w szkoleniach, które można pobrać ze strony internetowej projektu.
W związku ze zbliżającym się tzw. "długim weekendem majowym", informujemy że ulegną zmianie godziny otwarcia Biura Projektu działającego przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu tj.:
- w dniu 30.04.2012 (poniedziałek) - biuro otwarte w godzinach od 07:00 do 15:00
- w dniu 02.05.2012 (środa) - biuro będzie nieczynne
- w dniu 04.05.2012 (piątek) - biuro otwarte w godzinach od 07:00 do 15:00
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że w dniu 20 kwietnia 2012 r. (piątek) - Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu, będzie pełnić dodatkowe sobotnie dyżury dla osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR", w następujących dniach:
- 21.04.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 28.04.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 05.05.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 12.05.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 26.05.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 09.06.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 16.06.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 23.06.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 07.07.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 14.07.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
- 21.07.2012 roku w godzinach od 09:00 do 15:00
Serdecznie zapraszamy.
Zespół projektu
Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu informuje, że z dniem 02.04.2012 roku zakończyło rekrutację na szkolenia z grupowego języka angielskiego pn. Business English - szkolenia językowe, realizowane w ramach projektu "AKCELERATOR". Limit wolnych miejsc został wyczerpany.
Zgodnie z zapisami w dokumentach:
postanawia się o zmianie sposobu rekrutacji na szkolenia informatyczne, realizowane w ramach projektu. Od dnia 02.04.2012 roku, rekrutacja prowadzona będzie w sposób ciągły, aż do momentu zamknięcia naboru na dane szkolenie.
Dodatkowo informujemy, że bieżące informacje udzielane są w biurze projektu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00 drogą telefoniczną: (14) 681 90 30, elektroniczną: [email protected] lub też osobiście: Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu, ul. Fabryczna 12, II piętro, pokój nr 3, 39-200 Dębica
Zgodnie z zapisami w dokumentach:
przedłuża sie rekrutację na szkolenia językowe (z wyłączeniem szkolenia: Indywidualny język angielski - limit miejsc został wyczerpany) i informatyczne, realizowane w ramach projektu do dnia 31.03.2012 roku (decyduje data wpływu do Biura Projektu).
Jednocześnie pragniemy poinformować, że Biuro Projektu w dniu 31.03.2012 (sobota) będzie otwarte w godzinach od 09:00 do 15:00
Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu informuje, że z dniem 20.03.2012 roku zakończyło rekrutację na szkolenia z Indywidualnego języka angielskiego, realizowane w ramach projektu "AKCELERATOR". Limit wolnych miejsc został wyczerpany.
Zgodnie z zapisami w dokumentach:
przedłuża się rekrutację na szkolenia językowe i informatyczne, realizowane w ramach projektu do dnia 19.03.2012 roku (decyduje data wpływu do Biura Projektu).
W związku z faktem aktualizacji budżetu i kryteriów w nim zawartych z Instytucją Pośredniczącą (nadzorującą realizację projektu), informujemy że od dnia 02.02.2012 r. w szkoleniach w ramach projektu "AKCELERATOR" mogą brać udział właściciele firm prowadzący działalność gospodarczą (tj. przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą), po spełnieniu łącznie następujących warunków:
1) złożą oświadczenie przedsiębiorcy o prowadzeniu działalności gospodarczej na terenie jednego z następujących powiatów: dębickiego, jasielskiego, mieleckiego, ropczycko-sędziszowskiego,
2) wniosą wkład własny w postaci gotówkowej wg poniższych kryteriów na poszczególne rodzaje szkoleń:
- Zastosowanie Excela w automatyzacji i podwyższaniu efektywności pracy
- Zaawansowane funkcje MS Word i Acces w pracy administracyjno-biurowej
wielkość przedsiębiorstwa |
% wkładu własnego |
Wkład własny w postaci gotówkowej w PLN (ceny netto) w zależności od ilości osób w grupie szkoleniowej ww. szkoleniach | ||||
10 os. | 11 os. | 12 os. | 13 os. | 14 os. | ||
mikro/małe | 20% | 150,80 | 141,49 | 133,73 | 127,17 | 121,54 |
średnie | 30% | 226,20 | 212,24 | 200,60 | 190,75 | 182,31 |
duże | 40% | 301,60 | 282,98 | 267,47 | 254,34 | 243,09 |
Uwaga: Powyższe kwoty są oszacowane na podstawie aktualnie ponoszonych kosztów usług wyłonionych w ramach konkursu ofert
RODZAJE SZKOLEŃ |
Ilość godzin szkoleniowych |
Całkowity wkład własny przedsiębiorcy w postaci gotówkowej w PLN (kwoty netto) w zależności od wielkości przedsiębiorstwa | ||
mikro/małe (20%) | średnie (30%) | duże (40%) | ||
Szkolenia informatyczne: projektowanie z zastosowaniem AUTOCAD |
32 h |
240,00 |
360,00 |
480,00 |
Szkolenia z kompetencji miękkich (sprzedaż, umiejetności interpersonalne, zarzadzanie i zmiana gospodarcza) |
24 h |
150,00 |
225,00 |
300,00 |
Business English - szkolenia językowe (język angielski w grupach 10-14-osobowych) |
120 h |
224,00 |
336,00 |
448,00 |
Zindywidualizowane szkolenia językowe (angielski dla właścicieli firm i najwyższej kadry zarządzającej) |
60 h |
1 500,00 |
2 250,00 |
3 000,00 |
Uwaga: Szkolenia językowe są zwolnione z podatku VAT zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. z późn. zmianami
Powyższe kwoty są oszacowane na podstawie aktualnie ponoszonych kosztów usług wyłonionych w ramach konkursu ofert.
Informujemy, że od dnia 02.02.2012 r. zmianie ulega wysokość wkładu własnego w postaci wynagrodzenia uczestnika szkolenia określonego w umowie szkoleniowej (paragraf 7 pkt 2), który zobowiązuje się wnieść Beneficjent Ostateczny za udział jednego pracownika w projekcie/kursie, tj.:
- szkolenie: rozwiązania informatyczne jako narzędzia optymalizacji pracy w firmie: wkład własny pracownika wnoszony w postaci wynagrodzeń dla:
1. szkolenie z zakresu AUTOCAD - wkład własny pozostaje bez zmian
2. szkolenie z zakresu MS Office -
wielkość przedsiębiorstwa |
% wkładu własnego |
Wkład własny w postaci bezgotówkowej w PLN (ceny netto) w zależności od ilości osób w grupie szkoleniowej ww. szkoleniach | ||||
10 os. | 11 os. | 12 os. | 13 os. | 14 os. | ||
mikro/małe | 20% | 188,50 | 176,86 | 167,17 | 158,96 | 151,93 |
średnie | 30% | 323,14 | 303,19 | 286,57 | 272,51 | 260,45 |
duże | 40% | 502,67 | 471,64 | 445,78 | 423,90 | 405,14 |
Uwaga: Powyższe kwoty są oszacowane na podstawie aktualnie ponoszonych kosztów usług wyłonionych w ramach konkursu ofert
- szkolenie z zakresu rozwoju kompetencji miękkich - wkład własny pozostaje bez zmian
- Business English - szkolenia językowe - wkład własny pozostaje bez zmian
- Zindywidualizowane szkolenia językowe: wkład własny pozostaje bez zmian
Informujemy, że w dniu 09 stycznia 2012 r. (poniedziałek) - Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 16:00. Za utrudnienia przepraszamy.
Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu informuje, że od dnia 02.01.2012 roku rozpoczyna II turę rekrutacji na szkolenia językowe i informatyczne w ramach projektu "AKCELERATOR". Nabór na szkolenia prowadzony jest do dnia 29.02.2012 roku (decyduje data wpływu do Biura Projektu).
Zgodnie z zapisami w dokumentach:
Powyższe zapisy w regulaminach uczestnictwa w szkoleniach są spójne z zaktualizowaną umową szkoleniową z dnia 02.01.2012 roku.
Informujemy, że od dnia 02.01.2012 r. dodano zapis do umowy szkoleniowowej tj. do paragrafu 8 Kary finansowe dodano punkty 4 i 5 z następującymi zapisami:
§8
KARY UMOWNE
4. Istnieje możliwość odstąpienia (z wyjątkiem sytuacji opisanej w podpunkcie c niniejszego punktu) od kar umownych zawartych w punkcie 2 niniejszego paragrafu w następujących przypadkach:
a) pracownik oddelegowany na szkolenie zaprzestanie uczęszczać na zajęcia w wyniku zdarzeń losowych, nieprzewidzianych sytuacji rodzinnych, zwolnień chorobowych, rozwiązania stosunku pracy bądź z innych uzasadnionych przyczyn. W odniesieniu do niniejszego podpunktu Organizator Szkolenia wyda Beneficjentowi Końcowemu certyfikat ukończenia szkolenia, pod warunkiem że osoba, która przerwała udział w projekcie podejmie próbę zaliczenia dotychczas zrealizowanego programu szkolenia.
b) Beneficjent Ostateczny oddeleguje na miejsce pracownika, który przerwał udział w projekcie innego pracownika spełniającego wymogi formalne i merytoryczne określone w §1 pkt. 6 umowy, pod warunkiem, że osoba, która zrezygnowała z uczestnictwa w szkoleniu spełniła warunek 80% frekwencji licząc od dnia rozpoczęcia do dnia przerwania udziału w projekcie, a nowy pracownik który w miejsce tej osoby będzie kontynuować szkolenie, zaliczy program dotychczasowego kursu, który został do tej pory zrealizowany i zachowa warunek uczestnictwa w 80% zajęciach.
c) w przypadku, gdy Instytucja Pośrednicząca bądź inna Instutacja odpowiedzialna za nadzór nad projektem uzna, że odstąpienie od kar umownych było niezasadne, wówczas Beneficjent Ostateczny zobowiązany będzie pokryć koszt uznany przez wyżej wymienione instytucje za niekwalifikowane - sytuacja ta może mieć miejsce najpóźniej do 31.12.2020 tj. okresu archiwizacji i kontroli dokumentacji narzuconej przez Instytucję Pośredniczącą na Organizatora Szkolenia.
5. Organizator szkolenia w wyjątkowych przypadkach opisanych w § 8 pkt. 4a umowy, może usprawiedliwić nieobecność uczestnika w kursie, pod warunkiem że Beneficjent Ostateczny wniesie wymagany wkład własny z tytułu udziału jednego pracownika w projekcie/kursie w wysokości określonej w § 7 pkt. 2 umowy bądź proporcjonalnie do udzielonego wsparcia.
Informujemy, że w dniu 30 grudnia 2011 r. (piątek) - Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00. Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że w dniach od 21 do 23 grudnia 2011 r., ulegną zmianie godziny otwarcia Biura Projektu działającego przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu tj.:
21.12.2011 r. (środa)- Biuro Projektu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 13:00
22.12.2011 r. (czwartek) - Biuro Projektu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00
23.12.2011 r. (piątek) - Biuro Projektu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 13:00
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że w dniach 20 i 21 października 2011 r. (czwartek i piątek) - Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne w godzinach od 07:00 do 15:00. Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że Beneficjenci Ostateczni (przedsiębiorcy) zobowiązani są do przechowywania wszelkiej dokumentacji dotyczącej otrzymanej pomocy publicznej przez okres 10 lat licząc od dnia jej przyznania. Za dzień przyznania pomocy publicznej przyjmuje się datę podpisania umowy szkoleniowej pomiędzy Organizatorem szkoleń a Beneficjentem Ostatecznym.
Od dnia 02 września 2011 r. powyższy zapis został dodany do umowy szkoleniowej w paragrafie 6 punkt 7.
Informujemy, że w dniu 17.08.2011 roku (środa) Biuro Projektu będzie nieczynne, z powodu uczestnictwa personelu projektu w szkoleniu.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że od dnia 01.08.2011 roku Biuro Projektu działające przy Stowarzyszeniu Dębicki Klub Biznesu będzie czynne:
od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 17:00
Zgodnie z zapisami w dokumentach:
Zgodnie z zapisami w dokumentach:
postanawia się o zmianie sposobu rekrutacji na szkolenia językowe i informatyczne, realizowane w ramach projektu. Od dnia 02.05.2011 roku, rekrutacja prowadzona będzie w sposób ciągły, aż do momentu zamknięcia naboru na dane szkolenie.
Aktualną liczbę wolnych miejsc odnaleźć można w zakładce >> "Kalendarium szkoleń - rezerwacja miejsc". Dodatkowo informujemy, że bieżące informacje udzielane są w biurze projektu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 drogą telefoniczną: (14) 681 90 30, elektroniczną: [email protected] lub też osobiście: Stowarzyszenie Dębicki Klub Biznesu, ul. Fabryczna 12, II piętro, pokój nr 3, 39-200 Dębica
Zgodnie z zapisami w dokumentach:
przedłuża się rekrutację na szkolenia językowe i informatyczne, realizowane w ramach projektu do dnia 30.04.2011 roku.
Zgodnie z zapisami w dokumentach:
przedłuża się rekrutację na szkolenia językowe i informatyczne, realizowane w ramach projektu do dnia 15.04.2011 roku.
Informujemy, że od dnia 30.03.2011 r. zmianie ulega wysokość wkładu własnego określonego w umowie szkoleniowej (paragraf 7 pkt 2), który zobowiązuje się wnieść Beneficjent Ostateczny za udział jednego pracownika w projekcie/kursie, tj.:
- szkolenie z zakresu rozwoju kompetencji miękkich: wkład własny pracownika wnoszony w postaci wynagrodzeń dla:
- szkolenie: rozwiązania informatyczne jako narzędzia optymalizacji pracy w firmie: wkład własny pracownika wnoszony w postaci wynagrodzeń dla:
1. szkolenie z zakresu AUTOCAD
2. szkolenie z zakresu MS Office - wkład własny pozostaje bez zmian
- Business English - szkolenia językowe: wkład własny pracownika wnoszony w postaci wynagrodzeń dla:
- Zindywidualizowane szkolenia językowe: wkład własny pracownika wnoszony w postaci wynagrodzeń dla: