Z życia firm

Z CYKLU „ŻYCIE NASZYCH FIRM” - OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - PRODUKT THERM LINE - TO JEST TO 2009!

25-03-2009

Najpopularniejszy odchudzający termogenik w Polsce - Therm Line został doceniony i wyróżniony w konkursie „TO jest TO!”. Firma Olimp Laboratories zdobyła ten tytuł już po raz drugi z rzędu, co potwierdza pozycję lidera na rynku suplementów oraz zaufanie klientek.

To właśnie kobiety - konsumentki wyróżniły produkt Therm Line za skuteczność, kompleksowość i bezpieczeństwo stosowania spośród innych dostępnych preparatów. Therm Line jako jedyny termogenik na polskim rynku ma udowodnioną badaniami skuteczność w odchudzaniu. Klientki doceniły także walory estetyczne opakowania i atrakcyjność cenową w porównaniu do konkurencji.

Konkurs „TO jest TO!” trwa już od 2007 roku i jest skierowany do firm, których produkty uczestniczą w życiu codziennym każdego człowieka i są bardzo dobrze postrzegane przez konsumentów. Od 3 lat ciągłej ocenie poddawane są artykuły biurowe, kosmetyki, artykuły spożywcze, sprzęt AGD, RTV, odzież oraz suplementy diety.

Wybierając produkt Therm Line zespół analityków powołanych na rzecz konkursu, zwrócił uwagę na wysokie wyniki sprzedaży, czyli na faktyczny udział w rynku suplementów diety. Pozycję lidera potwierdziły także ogólnodostępne dane przygotowywane przez zewnętrzne organizacje badawcze.

Przyznane godło „TO jest TO!” jest doskonałym znakiem rozpoznawczym dla produktu Therm Line, który wzmocni pozycję marki Olimp Laboratories na rynku. Także treść hasła „To jest To!” jest prosta i zrozumiała dla każdego konsumenta. Organizatorem konkursu była Grupa Media Partner oraz redakcje „Przeglądu Gospodarczego” w „Gazecie Prawnej” i „Rzeczy o Biznesie” w „Rzeczpospolitej”.

 

Źródło: www.olimp-labs.com - Rafał Białorucki

powered by CMS Edito Realizacja: Ideo